Day 19

2 Comments

Day 19: Something that never fails to make me feel better

It’s easy to feel the blues every now and then. One thing or the other can get us mad, get us hurt or just get us off. Whenever I have such off days, certain things never fail to make me feel better. Here’s a list:

More

Advertisements

Day 18

9 Comments

Disrespecting Parents

I’m cracking my fingers in all eagerness to start typing. Lol. Okay, as many of you know, I’m from Nigeria. When it comes to disrespecting parents, I can’t divorce it from my Nigerian heritage. Sit back and relax while I take you on this journey.

More

Day 17

4 Comments

Hello people!

Hope you had a great day. I did too. Although, getting out of my duvet to go to work this morning was the hardest thing ever. Kinda like the Monday blues that Garfield dreads. Thank God I got over it and was active all day.

It’s week three! This feels like when you’re climbing a hill and you get to the steep side. It. Gets. Harder. By. The. Day.

But we’re not giving up!

The beauty about challenges like this is that if you can do this consistently, there’s nothing you can’t do if you put your mind to it.

Let’s dive into today’s post!

More

Day 16

7 Comments

Happy Sunday!

I’m already having that ‘Smonday’ feeling- you know, when Sunday starts feeling like Monday. Lol. Today was a good day. I got to spend time with family in the house of God. The message was on keeping our bodies healthy, and recognizing that we were made the way we are to fulfil our purpose.

More

Day 15

8 Comments

Hiya!

Hope you had a restful day and you got to reconnect with family and friends? I know I did, and it was worth it!

I’m super psyched to be on day 15 of the 30 days blogging challenge.

More

Day 14 of 30

6 Comments

Happy Friday guys!

That TGIF feeling yeah? Hope you had a great week? I guess I did too, or maybe it’s just the excitement of sleeping that is making me say so. Oh yeah, I need help in creating a work life balance. Can you suggest any fun thing that I can still do in my comfort zone? Lol. Would look out for your comments and mails.
So to today’s post!

More

Day 13 of 30

6 Comments

Day 13: A date I would love to go on

Hmm!

Lemme see.

More

Older Entries

%d bloggers like this: